21.12.20181 min

Karolina ŁukasikZałożycielka/Bloggerka Girls Gone Tech

Jak stworzyć topową grę w niezależnym studio?

Dowiedz się, jak graficzka i programistka stworzyły grę, która dostała nominację do Paszportów Polityki. Ania i Asia o największych napotkanych trudnościach.

Jak stworzyć topową grę w niezależnym studio?


Możesz również wysłuchać podcastu na Spotify oraz iTunes.

Pani od IT to kobiece ścieżki w branży. Prowadząca podcast Karolina - autorka bloga Girls Gone Tech - specjalnie dla Bulldogjob wypytuje swoje rozmówczynie o IT. Będzie technicznie, a czasami na miękko. O IT zawodowo, a czasami po godzinach.

Tym razem spotkanie z graficzką Asią Skibą i programistką Anią Sierhej. Stworzyły one grę My Memory Of Us, dzięki której niezależne studio gamedevowe Juggler Games, w którym pracują, zostało nominowane do Paszportów Polityki. Dziewczyny opowiadają m.in. o początkach pracy nad grą i kolejnych etapach produkcji, budowaniem uniwersum, o tym jakie napotykały trudności oraz odpowiadają na pytanie, czy istnieje normalne życie po zrobieniu gry :) Ania dzieli się doświadczeniami z przebranżowienia się na programistkę gamedevową, a Asia dementuje wyobrażenie, że praca grafika jest zawsze taka kolorowa i kreatywna, jak mogłoby się wydawać.

<p>Loading...</p>