Centrum Monitorowania Internetu – Cyber Week 2019
Zobacz, jak radzą sobie sklepy internetowe w czasie Black Friday.

Piątek 29 listopada 2019, czyli popularny Black Friday, rozpocznie na dobre wszechobecny festiwal przedświątecznych przecen i obniżek. To dzień, a tak właściwie cały tydzień, w który wiele osób chce na ekranach swoich monitorów widzieć komunikaty w stylu -90% na nowego laptopa lub -70% na wszystkie telefony ?
Taki użytkownik na pewno nie chce wykrzykiwać:
Znowu poleciał błąd! Nie mogę kliknąć!
albo:
Udało mi się dodać do koszyka, ale później wszystko zniknęło!
W Dynatrace Lab Gdansk postanowiliśmy wykorzystać część potężnych możliwości platformy, którą rozwijamy i uniknąć w tym roku frustracji. Chcielibyśmy ułatwić życie wszystkim polującym na okazje w działach z elektroniką i komputerami w ponad 20 sklepach online!
Dla każdego z tych sklepów stworzyliśmy 3 testy:
- wejście tylko na stronę główną (uruchamiany co 5 minut),
- wejście na stronę dedykowaną czarnemu piątkowi, czarnemu tygodniowi, cyfrowemu tygodniowi itp. (uruchamiany co 15 minut),
- “do koszyka” - test polegający na wejściu na stronę główną, przejściu na stronę produktu, dodaniu produktu do koszyka i wyświetleniu zawartości koszyka (uruchamiany co 15 minut).
Podczas każdego z uruchomień testu syntetycznego zbieranych jest wiele metryk, a każdy możesz sprawdzać na stronie performance matters.
Centrum Monitorowania Internetu
Możesz na bieżąco śledzić, jak radzą sobie sklepy internetowe podczas napiętego tygodnia przecen.
Szczegóły monitorowania