21.07.20223 min
Justyna Szatan

Justyna SzatanRedakcja Bulldogjob

Dlaczego potrzebujesz artykułu na Readme

Sprawdź, jakie korzyści przyniesie Ci publikacja artykułu na Readme. Znaleźliśmy co najmniej 8 powodów.

Dlaczego potrzebujesz artykułu na Readme

Dzisiaj, zamiast dzielić się z Tobą przemyśleniami o wybranym zagadnieniu istotnym dla IT lub HR przedstawię Ci fakty o content marketingu, którym zajmuję się na co dzień. Lubię łączyć przyjemne z pożytecznym, dlatego zawsze wybierałam takie firmy, które pozwalały mi się dzielić wiedzą — jak Bulldogjob.

Rola Content Marketingu

Dobrze napisane artykuły z wartością merytoryczną dla czytelnika mają wiele korzyści. Jeśli wizualnie pozwala scrollerom odnaleźć w tekście najważniejsze informacje budujesz świadomość marki i budujesz do niej zaufanie.

Według Content Marketing Intitute z 2018 r. to oszczędność 62% kosztów w porównaniu do tradycyjnego marketingu. Z kolei według The Future Buzz 2022 aż 77% użytkowników internetu regularnie czyta wpisy na blogach.

Skoro 60% ankietowanych przez Demand Metric 2021 potwierdziło zakup produktu, po przeczytaniu artykułu na jego temat, to uwierz mi — z aplikacją do Twojej firmy jest podobnie.

Dodam nawet, że merytoryczny artykuł opublikowany w mediach społecznościowych organicznie może pracować dla Ciebie nawet do 20 dni budując świadomość Twojego brandu, wpływać na decyzje kandydatów i w ogóle pozwoli się poznać unikalnym użytkownikom.

Co daje publikacja na Readme?

Na swoim koncie mamy już opublikowanych prawie 3000 artykułów, co daje nam ponad milion słów doświadczenia. Współpracujemy z ponad 2500 autorów z całego świata, by nasi czytelnicy mieli wartościowy i merytoryczny content, który pomoże rozwijać skrzydła w IT i HR.

Rocznie na naszym portalu gościmy 1,5 miliona użytkowników. Miesięcznie nasze treści czyta ok. 160 tysięcy unikalnych użytkowników (głównie midów i seniorów). Średnio na naszych artykułach spędzają 6 minut. Czy normalnie udaje Ci się zyskać tyle uwagi kandydata?

Co zyskasz artykułem na Readme?

  • duże zasięgi organicznena blogu z widocznym logo firmy,
  • publikację w mediach społecznościowych, co zwiększa Twoją widoczność,
  • budowanie wizerunkuciekawej firmy z dobrymi specjalistami,
  • zwiększenie widoczności swoich ofert pracyi większa aplikacja zainteresowanych kandydatów,
  • w tekstach możesz prezentować swoje wartości, case study czy ścieżki rozwoju specjalistów, co buduje Twój wizerunek godnego uwagi pracodawcy,
  • dzieląc się know-how firmy przyciągniesz nie tylko kandydatów, ale być może i klientów, którzy będą potrzebowali Twoich usług.
  • każdy artykuł niezależnie pozycjonuje się w wyszukiwaniach Google, a rosnąca popularność artykułu będzie przekładała się na rozpoznawalność firmy,
  • przygotujemy dla Ciebie wyjątkową grafikę, która będzie zajawiać o artykule zgodnie z aktualnymi trendami.

Kontrola jakości i pakiet redakcyjny

Dbamy o to, by udostępniany u nas content miał wartość merytoryczną i nie zawiódł oczekiwań naszych czytelników. Teksty mają być merytoryczne, które pomogą w samorozwoju, zatem najlepiej sprawdzają się tematy techniczne, rozwojowe lub z case study.

Z naszej strony możesz liczyć na wsparcie zarówno w doborze atrakcyjnego tematu, wskazówek dotyczących pisania samego tekstu, jak i korekty redakcyjnej pod kątem stylistyki i ułożenia wizualnego treści. 

Przygotujemy też grafikę zapowiadającą, która będzie swoistą wizytówką tekstu, zgodnie z aktualnymi trendami, co przekłada się na jego popularność.

Siła Readme

Zaufaj sile naszego doświadczenia, zbudowanej społeczności specjalistów IT oraz know-how. Przekonaj się na własnej skórze, jak dobry tekst może zmienić nastawienie kandydatów do firmy i zwiększyć spływ aplikacji.

Ważne info — w okresie wakacyjnym prowadzimy akcję Start w IT, dzięki której opublikujesz bezpłatne oferty pracy dla juniorów i stażystów oraz zgarniesz rabat 40% na artykuł Readme.

<p>Loading...</p>