Nasza strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem

Salesforce - dlaczego ten CRM bije rekordy popularności?

Poznaj platformę Salesforce, która jest chmurą kompleksowo wspierającą obszary m.in. AI, analizy, czy IoT.
Czym jest salesforce

Salesforce to platforma CRM, która bije rekordy popularności na świecie, a w Polsce stawia pierwsze, ale za to konkretne kroki.



Czym jest Salesforce i jakie daje perspektywy?

Odpowiada Kamil Szczepański – Application Development Associate Manager w  Accenture Advanced Technology Center Poland.

Salesforce to przede wszystkim chmura dostarczająca rozwiązania z obszaru kompleksowego wsparcia klienta, marketingu, budowania społeczności, analizy danych, AI, IoT, E-commerce i wielu innych. Pozwala na tworzenie rozwiązań dostosowanych do potrzeb każdego odbiorcy - od prostych zmian administracyjnych, po budowanie skomplikowanych aplikacji.

Praca programisty Salesforce, to o wiele więcej niż tylko pisanie kodu, to również obsługa ogromnej ilości standardowych funkcjonalności, które bezpośrednio wpływają na procesy biznesowe. Developerzy i administratorzy Salesforce bardzo dobrze rozumieją rolę systemów CRM we współczesnych organizacjach oraz w szczegółach znają specyfikę procesów sprzedaży, marketingu, wsparcia klienta, czy analizy danych. Programiści pracujący w tej technologii nie skupiają się na konkretnym języku programowania.

Platforma używa wielu nowoczesnych technologii tj. Apex, Visualforce, Lightning, JavaScript, HTML, CSS, SOAP, REST oraz wszelkich popularnych frameworków front-end’owych. Salesforce to idealna opcja dla tych, którzy chcą rozwijać się jako programiści Full Stack.

Poza programowaniem, Salesforce pozwala także rozwijać się w obszarach zarządzania zmianami (change management, devop, deployment), inżynierii testów, technologii mobilnych (iOs, Android), Internet of Things, sztucznej inteligencji i analizy danych (Salesforce Analytics, Salesforce Einstein), platform integracyjnych (mulesoft) i wielu innych.


Tyle w teorii, a jak to wygląda w praktyce?

Sprawdź! Przyjdź na #LodzForce i dowiedz się więcej!

Accenture Advanced Technology Center Poland zaprasza na drugą edycję wydarzenia #LodzForce, w czasie którego doświadczeni pracownicy zaprezentują wybrane możliwości platformy przez pryzmat własnych doświadczeń i projektów.


Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z menedżerami odpowiedzialnymi za wdrożenia o wielomilionowych wartościach dla klientów na całym świecie oraz poznać developerów, którzy podczas pracy z Salesforce’em odwiedzili kilka kontynentów.. W czasie meet’upu organizatorzy opowiedzą szerzej, czym jest Salesforce oraz dlaczego Salesforce Admin to (poza Developerem) również ciekawa opcja kariery.


Dla kogo jest #LodzForce?

Event dedykowany jest osobom, które są znudzone długimi projektami i godzinami konfigurowania środowiska, a także chciałyby, aby ich kod dostarczał maksimum wartości biznesowej. #LodzForce to nie tylko solidna dawka wiedzy o platformie. W czasie networkingu będzie okazja poznać zespół developerów Salesforce z Accenture oraz sposób, w jaki pracują. To również świetna szansa, żeby posłuchać o możliwościach kariery na stanowiskach Salesforce Developer, Admin, QA, Architekt, czy Analityk w Polsce i na świecie.


Co, gdzie i kiedy?

Meetup odbędzie się 16 maja 2019 (czwartek) w Restauracji Przerwa przy ul. Wólczańskiej 128/134 w Łodzi. O 18.00 rozpocznie się rejestracja uczestników.

Co dalej?

🕜 18:20 – 18:50
Salesforce 101
Przemysław Ziemczyk, Accenture

Czym jest Salesforce, jak zacząć karierę i dlaczego warto zainteresować się tą platformą? 

🕜 19:00 – 19:30
Salesforce Einstein - czyli Sztuczna Inteligencja w świecie Salesforce
Kamil Machoń, Accenture
Dobrodziejstwa i przekleństwa sztucznej inteligencji zaczynają towarzyszyć nam na każdym kroku życia prywatnego, ale nie omijają również sfery biznesowej. Wyznaczając nowe trendy, Salesforce zaprzęga sztuczną inteligencję do wsparcia różnych procesów biznesowych i codziennych czynności.
Wspólnie przejdziemy przez portfolio funkcjonalności z rodziny AI, dostępnych w różnych „Cloud’ach” oferowanych przez Salesforce i przekonamy się, jak sztuczna inteligencja może pomóc w sprzedaży, analityce oraz innych procesach biznesowych.

🕜 19:30 – 20:00
Networking

🕜 20:00 – 20:30
Fast - Faster- Lightning
Bartłomiej Zacharski, Michał Sobczak, Accenture
Wprowadzenie do technologii Salesforce Lightning, jej zalety oraz informacje o tym, jak z niej korzystać. Pokażemy najnowszą innowację Salesforce’a z zakresu developmentu, czyli Web Components.

🕜 20:40 – 21:10
IoT w Salesforce
Adrian Smagur, Accenture

Opowiemy, jak przy użyciu wszechobecnej elektroniki uczynić życie przyjemniejszym. Zademonstrujemy na żywo, jak wykorzystać dane z otaczających nas urządzeń z pomocą Salesforce'a i osiągnąć sukces.

🕜 21:30
Losowanie nagród!

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Aby zarejestrować się, prześlij email na adres: befutureproof@accenture.com