Nasza strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem

Salesforce - dlaczego ten CRM bije rekordy popularności?

Poznaj platformę Salesforce, która jest chmurą kompleksowo wspierającą obszary m.in. AI, analizy, czy IoT.

Salesforce to platforma CRM, która bije rekordy popularności na świecie, a w Polsce stawia pierwsze, ale za to konkretne kroki.



Czym jest Salesforce i jakie daje perspektywy?

Odpowiada Kamil Szczepański – Application Development Associate Manager w  Accenture Advanced Technology Center Poland.

Salesforce to przede wszystkim chmura dostarczająca rozwiązania z obszaru kompleksowego wsparcia klienta, marketingu, budowania społeczności, analizy danych, AI, IoT, E-commerce i wielu innych. Pozwala na tworzenie rozwiązań dostosowanych do potrzeb każdego odbiorcy - od prostych zmian administracyjnych, po budowanie skomplikowanych aplikacji.

Praca programisty Salesforce, to o wiele więcej niż tylko pisanie kodu, to również obsługa ogromnej ilości standardowych funkcjonalności, które bezpośrednio wpływają na procesy biznesowe. Developerzy i administratorzy Salesforce bardzo dobrze rozumieją rolę systemów CRM we współczesnych organizacjach oraz w szczegółach znają specyfikę procesów sprzedaży, marketingu, wsparcia klienta, czy analizy danych. Programiści pracujący w tej technologii nie skupiają się na konkretnym języku programowania.

Platforma używa wielu nowoczesnych technologii tj. Apex, Visualforce, Lightning, JavaScript, HTML, CSS, SOAP, REST oraz wszelkich popularnych frameworków front-end’owych. Salesforce to idealna opcja dla tych, którzy chcą rozwijać się jako programiści Full Stack.

Poza programowaniem, Salesforce pozwala także rozwijać się w obszarach zarządzania zmianami (change management, devop, deployment), inżynierii testów, technologii mobilnych (iOs, Android), Internet of Things, sztucznej inteligencji i analizy danych (Salesforce Analytics, Salesforce Einstein), platform integracyjnych (mulesoft) i wielu innych.


Tyle w teorii, a jak to wygląda w praktyce?

Sprawdź! Przyjdź na #LodzForce i dowiedz się więcej!

Accenture Advanced Technology Center Poland zaprasza na drugą edycję wydarzenia #LodzForce, w czasie którego doświadczeni pracownicy zaprezentują wybrane możliwości platformy przez pryzmat własnych doświadczeń i projektów.


Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z menedżerami odpowiedzialnymi za wdrożenia o wielomilionowych wartościach dla klientów na całym świecie oraz poznać developerów, którzy podczas pracy z Salesforce’em odwiedzili kilka kontynentów.. W czasie meet’upu organizatorzy opowiedzą szerzej, czym jest Salesforce oraz dlaczego Salesforce Admin to (poza Developerem) również ciekawa opcja kariery.


Dla kogo jest #LodzForce?

Event dedykowany jest osobom, które są znudzone długimi projektami i godzinami konfigurowania środowiska, a także chciałyby, aby ich kod dostarczał maksimum wartości biznesowej. #LodzForce to nie tylko solidna dawka wiedzy o platformie. W czasie networkingu będzie okazja poznać zespół developerów Salesforce z Accenture oraz sposób, w jaki pracują. To również świetna szansa, żeby posłuchać o możliwościach kariery na stanowiskach Salesforce Developer, Admin, QA, Architekt, czy Analityk w Polsce i na świecie.


Co, gdzie i kiedy?

Meetup odbędzie się 16 maja 2019 (czwartek) w Restauracji Przerwa przy ul. Wólczańskiej 128/134 w Łodzi. O 18.00 rozpocznie się rejestracja uczestników.

Co dalej?

🕜 18:20 – 18:50
Salesforce 101
Przemysław Ziemczyk, Accenture

Czym jest Salesforce, jak zacząć karierę i dlaczego warto zainteresować się tą platformą? 

🕜 19:00 – 19:30
Salesforce Einstein - czyli Sztuczna Inteligencja w świecie Salesforce
Kamil Machoń, Accenture
Dobrodziejstwa i przekleństwa sztucznej inteligencji zaczynają towarzyszyć nam na każdym kroku życia prywatnego, ale nie omijają również sfery biznesowej. Wyznaczając nowe trendy, Salesforce zaprzęga sztuczną inteligencję do wsparcia różnych procesów biznesowych i codziennych czynności.
Wspólnie przejdziemy przez portfolio funkcjonalności z rodziny AI, dostępnych w różnych „Cloud’ach” oferowanych przez Salesforce i przekonamy się, jak sztuczna inteligencja może pomóc w sprzedaży, analityce oraz innych procesach biznesowych.

🕜 19:30 – 20:00
Networking

🕜 20:00 – 20:30
Fast - Faster- Lightning
Bartłomiej Zacharski, Michał Sobczak, Accenture
Wprowadzenie do technologii Salesforce Lightning, jej zalety oraz informacje o tym, jak z niej korzystać. Pokażemy najnowszą innowację Salesforce’a z zakresu developmentu, czyli Web Components.

🕜 20:40 – 21:10
IoT w Salesforce
Adrian Smagur, Accenture

Opowiemy, jak przy użyciu wszechobecnej elektroniki uczynić życie przyjemniejszym. Zademonstrujemy na żywo, jak wykorzystać dane z otaczających nas urządzeń z pomocą Salesforce'a i osiągnąć sukces.

🕜 21:30
Losowanie nagród!

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Aby zarejestrować się, prześlij email na adres: befutureproof@accenture.com