Nasza strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem

Warsztat: Content Employer Branding - z czym to się je?

Poznaj najlepsze praktyki z zakresu rekrutacji IT i employer brandingu na przykładach takich firm, jak Netguru, Boldare czy Ericsson. Startujemy we wtorek (19.12) o godzinie 18:00 w CoSpot office & coworking.

Content employer branding to działanie polegające na tworzeniu treści opartej na potrzebach kandydatów oraz wyznaczonych celach strategii rekrutacyjnej i EB. Jak wynika z analiz firmy Bulldogjob.pl, ponad 40% firm potwierdza, że wartościowy content skrojony na miarę zainteresowań kandydata jest niezwykle ważnym narzędziem do jego budowania.


Content employer branding - czym jest i co daje firmom?

Content Employer Branding pozwala firmom budować profesjonalny wizerunek. Jak pokazują badania przeprowadzone przez portal GlassDoor, przedstawiające pracodawców oczami pracowników, aż 69% kandydatów nie przyjęłoby oferty pracy w firmie o złej reputacji, nawet jeśli byliby w danej chwili bezrobotni. To pokazuje, jak ważny jest wizerunek pracodawcy. Narzędzia do jego budowania, które wykorzystać można w content employer brandingu to przede wszystkim:

- artykuły na firmowym blogu czy w mediach;
- ogłoszenia o pracę;
- zakładka „kariera” na firmowej stronie;
- profil firmowy w sieci;
- social media;
- materiały drukowane;
- obecność na targach pracy i konferencjach.

Dla wielu firm tworzenie wartościowych treści o charakterze rekrutacyjnym stanowi jedno z niewielu dostępnych na rynku HR rozwiązań pozwalających na dotarcie do pasywnych kandydatów, których szczególnie w branży IT jest zdecydowana większość. Jak potwierdzają badania portalu Stack Overflow aż 62% badanych pracowników IT przyznało, że chociaż aktywnie nie szukają pracy, to są otwarci na nowe możliwości.


Darmowy warsztat o content employer brandingu w Łodzi już we wtorek

HR Time to łódzka przestrzeń do wymiany informacji, wiedzy i doświadczeń w obszarze szeroko pojętego HR. Formuła: 20-30 minutowe prezentacje lub sesje warsztatowe z czasem na otwartą dyskusję i networking przy filiżance kawy lub ulubionego drinka. Na spotkania zapraszamy wszystkich praktyków z obszaru HR, którzy chcą dzielić się wiedzą i być na bieżąco z trendami oraz osoby stawiające pierwsze kroki w tym obszarze, którym zależy na nawiązaniu kontaktów i zdobyciu cennych doświadczeń. W najbliższy wtorek (19.02) porozmawiamy o tym, jak wartościowe treści pomogły pozyskać talenty IT takim firmom, jak: Netguru, Boldare czy Ericsson.


Agendę wydarzenia, formularz zgłoszeniowy oraz więcej informacji na temat warsztatów znajdziecie na stronie:
https://hrtimecontentmarketing.evenea.pl/

Lubisz dzielić się wiedzą i chcesz zostać autorem?

Podziel się wiedzą z 120 tysiącami naszych czytelników

Dowiedz się więcej