Nasza strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem

Jak stworzyć topową grę w niezależnym studio?

Karolina Łukasik Założycielka/Bloggerka / Girls Gone Tech
Dowiedz się, jak graficzka i programistka stworzyły grę, która dostała nominację do Paszportów Polityki. Ania i Asia o największych napotkanych trudnościach.


Możesz również wysłuchać podcastu na Spotify oraz iTunes.

Pani od IT to kobiece ścieżki w branży. Prowadząca podcast Karolina - autorka bloga Girls Gone Tech - specjalnie dla Bulldogjob wypytuje swoje rozmówczynie o IT. Będzie technicznie, a czasami na miękko. O IT zawodowo, a czasami po godzinach.

Tym razem spotkanie z graficzką Asią Skibą i programistką Anią Sierhej. Stworzyły one grę My Memory Of Us, dzięki której niezależne studio gamedevowe Juggler Games, w którym pracują, zostało nominowane do Paszportów Polityki. Dziewczyny opowiadają m.in. o początkach pracy nad grą i kolejnych etapach produkcji, budowaniem uniwersum, o tym jakie napotykały trudności oraz odpowiadają na pytanie, czy istnieje normalne życie po zrobieniu gry :) Ania dzieli się doświadczeniami z przebranżowienia się na programistkę gamedevową, a Asia dementuje wyobrażenie, że praca grafika jest zawsze taka kolorowa i kreatywna, jak mogłoby się wydawać.

Zobacz więcej na Bulldogjob

Masz coś do powiedzenia?

Podziel się tym z 80 tysiącami naszych czytelników

Dowiedz się więcej
Rocket dog