Ile jest marketingu w Employer Brandingu?
Bitspiration 2018: Piotr Lemieszek w ramach ścieżki HR dla IT.
Piotr Lemieszek na Bitspiration 2018
Czy współczesny employer branding powinien budzić emocje? Jak wykorzystać techniki marketingowe w przyciągnięciu uwagi kandydatów, walcząc nie tylko o ich umysły, ale też o ich serca? Współczesny employer branding, aby być skuteczny, musi wykorzystywać wiedzę marketingową, która nie jest wcale taka trudna jak myślisz. Podczas prezentacji dowiesz się, jak wykorzystać marketing w employer brandingu, aby Twój zespół rósł jak na drożdżach.
HR dla IT
Za poziom merytoryczny i tematykę wykładów jednej z trzech ścieżek Bitspiration 2018 - HR dla IT - odpowiadała Iwona Tur - CEO & co-owner Bulldogjob - The Space for IT People oraz współtwórcy i przyjaciele portalu. Teraz dzielimy się wybranymi prelekcjami - dla HR-owej inspiracji. Co wtorek na Blogu Tech Rekrutera będą pojawiać się następujące prelekcje:
- Maciej Aniserowicz: Jak zdobyć programistyczne serce, czyli o polskim IT XXI wieku
- Iwona Tur: Content Employer Branding w IT - z czym to się je? Case study firmy Netguru
- Piotr Lemieszek: Ile jest marketingu w Employer Brandingu?
- Martyna Broda: Jak wynagradza branża IT
- Piotr Sarnowski: Budowa zaangażowanego zespołu w IT
Jak tworzyć i zarządzac działem IT? Czym różni się pozyskanie pracownika do działu IT od pozyskiwania innych specjalistów? Jak i gdzie szukać pracowników technicznych oraz jak przekonać ich, że praca w Twojej firmie to ciekawe i odpowiedzialne wyzwanie? To tematyka poruszona w ramach ścieżki, przeznaczonej dla przedsiębiorców prowadzącyh firmy oparte o rozwiązania IT, managerów działów IT i rekruterów, którzy zajmują się pozyskiwaniem pracowników IT.