Java SE zaawansowana weekendowo – Gdańsk

  • 11.05.2019
  • Gdańsk
  • około 2 miesięcy
  • 2100 PLN 2000 PLN
Typ szkolenia
Szkolenie - Dłuższe i dogłębne szkolenie. Zwykle w małych grupach.

Tryb szkolenia
  • Weekendowe

Adresaci szkolenia
  • Programista/Architekt

Opis szkolenia

Zrób kolejny krok w nauce Javy.

Odkryj nowe możliwości podczas intensywnych warsztatów.

Kluczem do sukcesu w branży IT jest ciągłe doskonalenie się. Wybierz kurs, dzięki któremu poszerzysz swoją wiedzę z zakresu Javy SE, dowiesz się, jak pisać zaawansowane aplikacje sieciowe, i zdobędziesz najistotniejsze kompetencje wymagane w karierze Java Developera.

Zobacz, z jakich programów możesz skorzystać, aby sfinansować ten kurs >>>

72 h

pracy z kodem

Platforma

z zadaniami online

Certyfikat

ukończenia kursu

Dlaczego uczyć się Javy właśnie z CODE:ME?

  • Dogodne finansowanie: wszystkie nasze kursy można sfinansować w ramach programów: Inwestuj w Rozwój, KFS lub Open; w połączeniu z naszymi promocjami, cena kursu może być niższa nawet o 1/3! Zobacz szczegóły >>>
  • Jakość gwarantowana przez akredytację Kuratorium Oświaty
  • Odpowiadamy na zapotrzebowanie rynku dzięki kontaktom z potencjalnymi pracodawcami
  • Nie musisz porzucać swojego życia: nasze zajęcia odbywają się w dogodnych terminach – wieczorami i w weekendy
  • Hackerspace Trójmiasto: tworzymy największą w Trójmieście społeczność skupioną wokół technologii, gdzie będziesz mógł rozwijać się także po ukończeniu kursu
  • Metody nauki dostosowane do rynku pracy: połączenie grupowych warsztatów i samodzielnego rozwiązywania zadań przygotuje Cię zarówno do pracy zespołowej, jak i indywidualnej
  • Twoim trenerem będzie praktyk z wieloletnim doświadczeniem

Program kursu

1. Aplikacje: klient-serwer

  • środowisko programistyczne: konfiguracja środowiska, przygotowanie projektu,
  • czym jest socket i jak go używać: wprowadzenie do programowania sieciowego; stworzenie serwera socketów i klienta
  • serwer i współbieżność:  współbieżna obsługa odwołań do serwera,
  • protokoły czyli jak rozmawiać z serwerem: stworzenie protokołu komunikacyjnego w oparciu o JSON,
  • serwisy w sieci: stworzenie po stronie serwera serwisu umożliwiającego transfer plików.

2. Logowanie

  • czym jest logowanie i w czym może pomóc: implementacja po stronie serwera i klienta logera przy użyciu biblioteki Log4j2

3. Adnotacje i typy generyczne

  • jak pomocne są typy generyczne: uniwersalizacja protokołu komunikacyjnego z użyciem typów generycznych,
  • jak korzystać z pakietu reflect: stworzenie kontenera zarządzania serwisami na serwerze.

4. JavaFX

  • FileViwer w JavaFX: stworzenie klienta JavaFX umożliwiającego komunikację z serwerem,
  • formularze FXML: stworzenie klienta do podglądu plików tekstowych i zdjęć z serwera przy użyciu formularzy FXML.

5. Java i Skrypty

  • uruchamianie JS w Java: użycie ScripEngineManager do uruchomienia kodu JavaScript jako serwis na serwerze.


Zapisz się na kurs
Z Bulldogjob oszczędzasz 100 PLN
Organizator szkolenia - CODE:ME - skontaktuje się z tobą w celu dokończenia procesu rejestracji