Nasza strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem

Centrum Monitorowania Internetu – Cyber Week 2019

Zobacz, jak radzą sobie sklepy internetowe w czasie Black Friday.

Piątek 29 listopada 2019, czyli popularny Black Friday, rozpocznie na dobre wszechobecny festiwal przedświątecznych przecen i obniżek. To dzień, a tak właściwie cały tydzień, w który wiele osób chce na ekranach swoich monitorów widzieć komunikaty w stylu -90% na nowego laptopa lub -70% na wszystkie telefony 🔥 

Taki użytkownik na pewno nie chce wykrzykiwać:

Znowu poleciał błąd! Nie mogę kliknąć!

albo:

 Udało mi się dodać do koszyka, ale później wszystko zniknęło!


W Dynatrace Lab Gdansk postanowiliśmy wykorzystać część potężnych możliwości platformy, którą rozwijamy i uniknąć w tym roku frustracji. Chcielibyśmy ułatwić życie wszystkim polującym na okazje w działach z elektroniką i komputerami w ponad 20 sklepach online!


Dla każdego z tych sklepów stworzyliśmy 3 testy:

  • wejście tylko na stronę główną (uruchamiany co 5 minut),
  • wejście na stronę dedykowaną czarnemu piątkowi, czarnemu tygodniowi, cyfrowemu tygodniowi itp. (uruchamiany co 15 minut),
  • “do koszyka” - test polegający na wejściu na stronę główną, przejściu na stronę produktu, dodaniu produktu do koszyka i wyświetleniu zawartości koszyka (uruchamiany co 15 minut).


Podczas każdego z uruchomień testu syntetycznego zbieranych jest wiele metryk, a każdy możesz sprawdzać na stronie performance matters.


Centrum Monitorowania Internetu

Możesz na bieżąco śledzić, jak radzą sobie sklepy internetowe podczas napiętego tygodnia przecen.


Szczegóły monitorowania